Monday 9 January 2012

I did it.....





 God mandag!!





8 comments:

  1. Phuuuu, det så jaggu forfriskende ut......Du stopper aldri å overraske, tøffa;-))
    Flotte bilder forresten...

    ReplyDelete
  2. Juhu ! ;) Du er jammen meg tøff !
    Hadde ikke gjort dette jeg altså.
    Tipper det var godt med noe varmt på og i kroppen ;)

    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  3. Huttemegtu :)men sikkert veldig godt etterpå. Tøffe bilder. Ønsker deg et godt nytt år Hilsen Tone

    ReplyDelete
  4. Fantastisk!!! Fantastiske bilder av en tøff dame! Jeg gjøre det ikke :)

    ReplyDelete
  5. Det så veeeeeeldig kaldt ut O.o

    ReplyDelete
  6. Ikke mulig, det hadde ikke denne dama utsatt seg for, det er helt sikkert...brrrr. Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg.

    ReplyDelete
  7. Slett ikke verst!
    Jammen er du en tøffing:)


    Klem Tove

    ReplyDelete
  8. Takk for hyggelig kommentarer. Det skal sies at jeg er en stor pyse og dette var mitt aller første isbad. Rett og slett et mål for 2012.

    Anbefales, da opplevelsen etterpå var helt rå...:-)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.