Tuesday 1 May 2012

The Moment 365 - Introduksjon


3 comments:

  1. Så spennende Tove !
    Dette er jo et spektakulært prosjekt ;)
    Det skal bli spennende å se.

    Å så trivelig det var å se og høre deg :)

    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  2. ÅÅÅÅ det varmet, Janne. Kjempe stas hvis du vil følge meg. Og jeg vet du har noen fine øyeblikk du kanskje kan dele med meg...

    Min adresse er: tove@galleritove.no

    Stooooor klem fra meg

    ReplyDelete
  3. Spennende Tove.
    Synes teksten Til Vidar Johnsen og Peter Nordberg passer utrolig godt til prosjektet ditt. Det er en nydelig, stille og sart sang. Regner med det kommer både stille og sarte bilder til deg, men også sterke og store... lykke til!

    eg har noe å seia deg

    gi meg litt av di tid

    det e kanskje ingen store ord

    men ord fra meg te deg

    for mitt liv har lært meg å se det sånn

    at det e dei det stora leve i

    små ord og øyeblikk

    som vi alle får

    finnes livets mening i



    Tone (Evy´s storesøster)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.